LUA i Mafia 2 Demo

W temacie posty bez kodów do LUA będą usuwane!
Używaj opcji [ Code ] do publikowania kodów.


Nie będę się rozpisywał o co chodzi i w ogóle.
Napisze wam prosto z mostu.
LUA jest to język programowania... Tyle wam wystarczy :D
Ok teraz do rzeczy.

Pobieramy luarcon (Zawiera w sobie injectora i m2con (konsola do wpisywania skryptów LUA)
Oczywiście rozpakowujemy. Włączamy Configurable_Injector.exe i odpalamy demko.

I teraz UWAGA!!! jeżeli wam wyskakuje błąd bo nie znaleziono jakiegoś DLL to pobierzcie TO i zainstalujcie. Powinno wszystko chodzić normalnie.

Następnie podczas gry wciśnięcie klawisza F1 dodaje wszystkie bronie palne + granaty i koktajle.

Ok kontynuujmy.

Zrzucamy grę na pasek (ALT+TAB) i włączamy m2con.exe
Otworzy nam się prosta konsolka.
No i tu się zaczyna zabawa z LUA. Albo się znacie na tym i piszecie sobie sami polecenia.
Albo nie znacie się kompletnie na tym i używacie gotowych.
Zakładam że jesteście tymi drugimi ;) (bez obrazy)
Podam wam proste skrypty na urozmaicenie gry:

(UWAGA!!! Żeby ułatwić sobie życie, kopiujcie polecenia i wklejajcie do okienka. Zapytacie jak? Już wam mówię. Dajecie Prawy Przycisk Myszki na pasek za który się przeciąga okienko, wybieracie Edytuj a następnie klikacie Wklej.)

Dodanie "Meele weapons" (Pozwala nam również na otwieranie samochodowych drzwi wytrychem)
Kod:
for i = 0, 1000 do game.game:GetActivePlayer():InventoryAddItem(i) end


Zatrzymanie czasu:
Kod:
game.hud:TimerStop()


Nieśmiertelność:
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetDemigod(true)


Zmiana pogody: (patrzcie na końcówki kodu. Jak znacie angielski to rozpoznacie do daje określona linijka. Oczywiście wklejacie wybrana pogodę pojedynczo!)
Kod:
game.gfx:SetWeatherTemplate("DTFreerideNight")
game.gfx:SetWeatherTemplate("DTFreerideNightSnow")
game.gfx:SetWeatherTemplate("DTFreeRideDayRain")
game.gfx:SetWeatherTemplate("DTFreeRideDaySnow")
game.gfx:SetWeatherTemplate("DTFreeRideDayWinter")
[youtube][/youtube]
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
Joe BodyGuard



Przedstawiam poradnik, który pozwoli nam ,by Joe był naszym Bodyguard'em. Tzn gdy na przykład policja będzie nas ścigać - Joe będzie do nich strzelał itd.

1. Ściągamy TO: http://filebeam.com/10972c802a651660dbd12833fce06c20
2. Wypakowywujemy wszystko i uruchamiamy Configurable_Injector.
3. Włączamy grę, odbieramy telefon, wychodzimy z domu i naciskamy Alt+TAB.
3.Uruchamiamy m2con.exe i wpisujemy tam coś takiego:

Kod:
Joe = game.entitywrapper:GetEntityByName("Joe") Vito = game.game:GetActivePlayer() Joe:SetPos(Vito:GetPos()) Joe:InventoryAddWeapon(11, 250) Joe:InventorySelect(21, false) Joe:Follow(Vito)


4.Wracamy do gry ;)
5.Enjoy :-)
Obrazek
Dana komenda:

Teleportuje Cię do Twojego domu (przy telefonie).
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1300,995,-18))


Teleportuje Cię przy wyjściu od Twojego domu.
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1310,990,-19))


Teleportuje Cię na dach Twojego domu.
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1300,990,-13))


Teleportuje Cię do środka garażu.
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1300,1006,-19))


Teleportuje cię za bramę przy posesji Vinci'ego, podążając tylko drogą.
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1790,1040,02))


Teleportuje Cię na parking obok stadionu w zablokowanej części miasta.
Kod:
game.game:GetActivePlayer():SetPos(Math:newVector(-1300,1350,-13))


Dodaje do gry opcję "wkradania się do aut poprzez wytrych".
Kod:
game.game:GetActivePlayer():InventoryAddItem(36)
"Nie ma nieba dla spryciarzy..."
Brak LUAcona w wersji po Patchu.
Przenoszę do Archiwum na jakiś czas.
ProGlitcherPL On YouTube | World War II Mod on MODDB | Blog Cukra
cron