W KOŃCU (prawie) pełny gameplay

wojtas022, 11
Długo przyszło nam czekać na ujawnienie gameplay'a Mafii II z targów E3. Serwis G4.TV ujawnił go jako jeden z pierwszych. Kwestią czasu jest wypuszczenie tego samego materiału przez inne serwisy. Różnica może polegać jedynie w jakości. Jeżeli już o jakości mowa, to zalecamy oglądanie filmu w HD. Zobaczmy więc kawałek Empire Bay…PLAY.





Czekamy na Wasze opinie w komentarzach do newsa.

Aktualizacja:

Producent Denby Grace poinformował na oficjalnym forum 2K Czech, iż wyżej wymieniony gameplay nie jest kompletny. Pełne demo E3 trwa około 15 minut, a cała misja to 40-50 minut zabawy. W niedługim czasie, serwis G4TV powinien wyemitować dłuższą wersję zapisu wideo z Mafii II. Kiedy tylko to się stanie na pewno Was poinformujemy.

Źródło: Forum 2K Czech

Komentarze

Ten materiał jest starszy niż 2 miesiące. Nie możesz dodawać pod nim nowych komentarzy.
Awatar użytkownika mr.Vegas
mr.Vegas
4 czerwca 2009, 19:21
Ja juz chce w to graaaaaaaaaaaaaccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Awatar użytkownika PablooCostello
PablooCostello
4 czerwca 2009, 18:55
barth racja z tym karabinem to niezłe jaja mam nadzieje ze w pelnej wersji takich jaj nie zobaczymy :P
Awatar użytkownika barth89
barth89
4 czerwca 2009, 18:48
Bardzo mi się podoba! Widać, że całe miasto żyje, że dużo się dzieje. Bardzo podoba mi się ta para ze studzienek + oblodzone i ośnieżone samochody :) Fajnie, że będą zmienne pory roku (oby była możliwość wyboru pory roku w swobodnej jeździe, o ile taka będzie). Wszystko jest dopracowane, fizyka widać też bardzo realistyczna, płomienie i ogień fajne... Co do prowadzenia samochodu to widać, że będziemy mogli trochę poszaleć i że trzeba mieć umiejętności, żeby dobrze opanować prowadzenie...

Jedna rzecz, która mnie rozbawiła - 5.29 po prawej stronie widzimy jak karabin stoi pionowo na podłodze :P
Awatar użytkownika Kozdrowicki_11
Kozdrowicki_11
4 czerwca 2009, 17:54
- Get me to El Greco!
- That fucking painter?!
- That fucking doctor!

Jak widać, humor w obu Mafiach jest zabójczy!
Awatar użytkownika Guillermo
Guillermo
4 czerwca 2009, 15:08
No tak, apetyt rośnie w miarę jedzenia:D Zapowiada się świetna gra, ale my się czepiamy szczegółów. Ale tak to już jest.
Han27 w GTA IV grałem mało i na niskich detalach. Zapewne dlatego takich rzeczy nie zauważyłem.
Wojtas022 ta misja ma zwroty akcji, ale co z tego skoro będziesz wiedział kiedy i w jakiej formie(chociaż tak orientacyjnie można się domyślić) one nastąpią. Powtarzać się nie będę, każdy wie do czego zmierzam.
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
4 czerwca 2009, 15:04
Nie wiem czy zwróciliście uwagę na pewien detal. Podczas jazdy przez miasto można zauważyć, że każde szkło (okna, witryny sklepowe) odbija refleksy otoczenia. To już nie jest martwa tekstura jak w Mafii I ;)
Awatar użytkownika Tomasz
Tomasz
4 czerwca 2009, 11:22
Zgadzam się ze wszystkimi we większości. Mnie strasznie kuło w oczy przylepianie się do ścian, nierealistyczne rozstrzelanie tego gościa na końcu misji i wygląd drzwi z wewnątrz, samochodu, do którego zanieśli postrzelonego... jakby ktoś wziął "wypełnienie kolorem" w programie "paint" i zasmarował na szaro... Również zauważyłem, że jednym strzałem można rozliczyć się z przeciwnikiem, wystarczy wycelować w łeb. Mam nadzieje, że poziom inteligencji idzie w górę wprost proporcjonalnie do poziomu trudności. Fizyka jazdy samochodem jest poprawiona, chodź hamowanie wygląda jakby zastosowano hamulce z boinga 737 do samochodu osobowego.. Jedziemy 100km/h i nagle 25km/h, pozwalające nam wejść w zakręt, w ciągu sekundy albo dwóch.. W bolidzie formuly 1 z 2009r. owszem... ale nie w samochodzie średniej klasy z lat 50... 21 sekunda, ocieramy się o samochód.. w rzeczywistości, na śliskiej drodze, samochodem o takiej wadze, lecimy jak bela drewna taranując inne samochody. Owszem, trudno jest wprowadzić pojazd o takiej wadze w poślizg, ale jak już wprowadzimy to koniec.. z resztą, prędkość była duża..Reszte zaliczam na ogromny plus. Moje pierwsze wrażenie po filmiku ? :) Jak wyjrzałem za okno, to zgłupiałem że jest wiosna i liście na drzewach, a przede wszystkim ciepło. Ciekawy jestem jak Vito rozwiąże problem z ost sekund filmu :) Pozdro
Awatar użytkownika wojtas022
wojtas022
4 czerwca 2009, 10:21
Wygląd miasta może być celowy, ponieważ nie zapominajmy, iż jest to rok 1945, II wojna swiatowa jeszcze trwa, kryzys itd. W newsie Kevina napisałem, że grze potrzebna jest ostra korekta grafiki...no może trochę przesadziłem. Jednak lekka poprawa szaty wizualnej na pewno by się przydała - dobrze, że premiera została przesunięta i mają czas na szlify. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie fizyka jazdy jest o wiele lepsza niż to co zobaczyliśmy w poprzednim gameplay'u. No i oczywiście fabuła i klimat są na swoim miejscu :) widać na pierwszy rzut oka, że bohaterowie mają swoją historię do opowiedzenia, a zaprezentowana misja ma wiele zwrotów akcji.
Awatar użytkownika Han27
Han27
4 czerwca 2009, 10:08
Co do filarów. Radzę zagrać w GTA IV tam filary też pękały. Jeśli mam się wypowiedzieć o Mafii II. Czy tylko mi się te miasto wydaje takie sztuczne i puste. Może to jest specjalny zabieg, ale czułem się nieswojo patrząc na ulice Empire Bay. Co do samej rozgrywki: wszystko wygląda bardzo dobrze, ale inteligencja kuleje i to bardzo. Może grali na niskim poziomie trudności? Nie wiem, rozczarowało mnie to jednak jak sobie przypomniałem Mafię I i przeciwnicy którzy wymagali myślenia by ich zabić. Martwi mnie też to co napisał Guillermo w punkcie jeden. Nie będę tego powtarzał więc zainteresowanych odsyłam do jego komentarza.
Awatar użytkownika Guillermo
Guillermo
4 czerwca 2009, 09:07
Świetna gra na którą warto czekać. Wszystko idealnie dopracowane, cud, miód. A ten rozpadający się filar pod wpływem strzałów... Może dla Was to nic ciekawego ale mnie to urzekło, w żadnej innej grze takich szczegółów nie było.
Tylko jeszcze 2 rzeczy mnie niepokoją:
1. Powtarzam się już setny raz, ale już znamy 2 misje, jak się nic nie zmieni będziemy znali 4. Czy to aby nie za dużo? Pokazywanie fabuły gry, w której największym atutem jest właśnie klimat nie jest chyba dobrym rozwiązaniem.
2. Inteligencja NPC jest trochę zbyt niska. Vito rozwalił z 10 ludzi, a oni ani razu go nie trafili.
Awatar użytkownika PablooCostello
PablooCostello
4 czerwca 2009, 08:51
Dla mnie ten gameplay wymiata fizyka jazdy samochodem i otoczenia swietna grafika świetna pozostaje tylko czekac :)